نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

لبخند حتی کوچک

اگر بتوانی لبخندی صمیمانه برلب داشته باشی، دست کسی را بگیری و لبخند بزنی، این خودش یک عمل خلاق است، یک عمل مبتکرانه بزرگ. کافی است با نگاهی عاشقانه به کسی نظر کنی ..... فقط یک نگاه عاشقانه میتواند دنیای یک شخص را سراپا دگرگون کند
نظرات 2 + ارسال نظر
رضا نقی زاده چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

تنها ستاره تو یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

سلا شازده کوچولو من. خوبی عسلم؟

بیا دنیاتو دگرگون کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد