نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

): ایرانم با این بازیش ):

انم از این بازی این همه همبستگی آخرس اینجوری

ایران - ایران

امید وارم ایران امروز یه تکونی به خودش بده

یه جوری که به تونه جواب این مردم رو بده

حد اقل از کسایی که از کار افتاده اند (( مرض)) کمتر استفاده کند

جام جهانی

با امید به اینکه تیم ما همیشه برنده باشه

نی نی

 

 

 

 

 
بی مصرف ترین روزها، روزی است که در آن نخندیده باشیم
چارلز فیلد
 
 
 وقتی مستانه و بی قرار، بی هیچ حسابی و چشمداشتی ، خود را به دل دریای زندگی می ریزید ، دریای زندگی نیز آغوش خود را به رویت میگشاید و گوهر یگانی به دامانتان می گذارد. اینگونه است تحقق حقیقت ناب زندگی
 
 
 
 
 
 
آنگاه که غرور کسی را له می کنی،
آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی،
آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی،
آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ،
آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی،
آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم،دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟.
بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگزارده اند؟
 


 
 
 Green Eternity

 
.The present life is only a moment in between
 
زندگی در لحظه ی حاضر، فاصله میان مبداء و مقصد است.
 
.When we are willing and eager, God joins in
 
هنگامی که مصمم و مشتاقیم، خدا به ما می پیوندد.

من کیم توی آخرین ایستگاه دلم .....!!!

من نه منم

باطن و ظاهرم تویی من نه منم نه من منم   غایب و حاضرم تویی من نه منم نه من منم
خلق نمود و بود تو من عدم وجود تو   عین مظاهرم تویی من نه منم نه من منم
سایه و روشنم تویی گل تو و گلشنم تویی   منظر و ناظرم تویی من نه منم نه من منم
نیستی از تو هست شد عالمی از تو مست شد   باده و ساغرم تویی من نه منم نه من منم
قهر منی و الفتم نور منی و ظلمتم   مومن و کافرم تویی من نه منم نه من منم
در سر من هوای تو خلوت دل سرای تو   شاهد و ساترم تویی من نه منم نه من منم
ای تو سروربخش من مهری و نوربخش من   آیت با هرم تویی من نه منم نه من منم
 
از دکتر جواد نوربخش