نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

می خوام برم کویر (من خودمم شازده کوچولو که توی کویر بود)

 

شازده کوچولو برای من عین درس زندگیه , به هر بهونه ای یادش میفتم , و چه بهونه ای بهتر از کویر 

فردا داریم حرکت میکنیم به سمت کویر مصر خیلی جای زیبایی باید باشه باره اولی نیست کویر میرم ولی مصر تا حالا نرفتم خیلی تعریف شنیدم. 

 

دوست دارم این آقایی که به نام مازیار هست رو ببینم. 

فعلا...

نظرات 2 + ارسال نظر
سیستم افزایش بازدید بنرفری رایگان یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://bannerfree.mihanblog.com

سیستم بنرفری با سابقه ای حدود 3 سال در تبادل بنر و افزایش بازدید و همچنین برنامه نویسی جاوا اسکریپت
سیستم های موجود تبادل بنر و افزایش بازدید
فقط تبادل بنر می کنند نه افزایش بازدید
افزایش بازدی یعنی اینکه اگر بازدی شما قبل از عضویت 20 است بعد از عضویت به + 500 برسد
مفتخرم که به این مهم نائل آمدم و امروز می توانم به شما این مزده را بدهم که سیتم افزایش بازدید به معنای واقعی بنر فری راه اندازی شد
برای کسانی که بخواهند در یک شبه ** تکرار می کنم فقط و فقط در یک شب *** بازدید خود را چندین برابر کنند
این سیستم بازدید شما را افزایش و در مقابل با افزایش بازدید درآمد شما از سایتتان افزایش یابد
برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در سیستم افزایش بازدید به قسمت افزایش بازدید بروید

داش سامان یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://DASHMU.BLOGSKY.COM

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد