نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

داستان

امروز نمی دونم چرا دلم می خواد داستان بگم همین جوری...

کسی نیست و من در مهتاب دلم کنار ساحل دریاچه آرام نشسته ام به دنبال قوربا غه ای کنار دریاچه وق . وق میکد میدوم ولی فرار می کند و به اعماق آب میرود

و من باز تنها به مهتاب نگاه میکنم .

درختی که اون طرف دریا چه جلوی ماه رو کمی گرفته و چنتایی از شاخه هاش توی آب مونده رو نگاه میکنم که روی شاخه هاش چند تا لونه دیده میشه که حتما همه ساکنان اون هم الان با هم خوابن.

می خوام بلند شم و برم ولی نمی دونم چرا نمی تونم فقط خوابم میاد .

رو  به آسمان دراز می شم و نگاهی میکنم جبار و میبینم که شمشیرش میدرخشه .

به همه چی فکر میکنم به این که این روزها چه کار های باید می کردم و نکردم

به اینکه .......

و آرام همون جا به خوابی می روم وو.......

ایام سوگواری آقا امام حسین علیه السلام بر عالمیان تسلیت باد

السلام علیک یا ابا عبدالله
سید مرتضی آوینی ره :

«آن روزها اگر در تاریخ می‌خواندیم که در زمانه حاکمیت حکام جور دست زوار کربلا را در ازای زیارت قطع می‌کردند و با این همه هرگز زیارت کربلا تعطیل نشد، امروز تاریخ صحنه‌هایی بس عجیب‌تر را به خود می‌بیند». (1)
آری این روزها به هر عاشقی که می‌رسی بغض غریبی در دل دارد،‌ کاش دستان تمام شیعیان در جهان را قطع می‌کردند کاش چشمانمان را از ما می‌گرفتند و ما نمی‌دیدیم آنچه این بار کافران بر سر خیمه‌گاه حسین (ع) آوردند. شاید با خود بینگاری که زمانه عوض شده و دیگر مجالی برای این دلتنگی‌ها نیست اما کربلا هنوز قلب تپنده تاریخ است تکه‌ای از عرش اعلی که به حرمت حسین‌بن‌علی (ع) بر خاک فرش گسترد و عزت یافت. تو مپندار که ما عاشقان ثارالله (ع) برای تکه‌ای خاک اینگونه فریاد واویلتا سر می‌دهیم. کربلا میعادگاه عشق‌بازی با خداست. پس برادر اگر شوق پرواز داری و زیارت حق را می‌جوئی به پاخیز. چکمه‌هایت را بپوش ره‌توشه‌ات را بردار و هجرت کن امام حسین (ع) در صحرای کربلا انتظار تو را می‌کشد. (2)
1- ص 26 کتاب گنجینه آسمانی.
2- ص 40 کتاب گنجینه آسمانی

اعدام

من اعدامی ام

اندکی بدی در نهاد تو

اندکی بدی در نهاد من

اندکی بدی در نهاد ما...-

و لعنت جاودانه بر تبار انسان فرود می آید.     بامداد

--------------------------------------------------------

یا اله.. یا اله.. یا اله...      ۱۰ مرتبه

اله اکبر.. اله اکبر.. اله اکبر...      ۱۰۰ مرتبه

سبحان اله.. سبحان اله.. سبحان اله..      ۱۰۰ مرتبه

استغفر اله.. استغفر اله.. استغفر اله...          ۱۰۰۰بار

............................خدایا بس نیست؟