نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

داستان

امروز نمی دونم چرا دلم می خواد داستان بگم همین جوری...

کسی نیست و من در مهتاب دلم کنار ساحل دریاچه آرام نشسته ام به دنبال قوربا غه ای کنار دریاچه وق . وق میکد میدوم ولی فرار می کند و به اعماق آب میرود

و من باز تنها به مهتاب نگاه میکنم .

درختی که اون طرف دریا چه جلوی ماه رو کمی گرفته و چنتایی از شاخه هاش توی آب مونده رو نگاه میکنم که روی شاخه هاش چند تا لونه دیده میشه که حتما همه ساکنان اون هم الان با هم خوابن.

می خوام بلند شم و برم ولی نمی دونم چرا نمی تونم فقط خوابم میاد .

رو  به آسمان دراز می شم و نگاهی میکنم جبار و میبینم که شمشیرش میدرخشه .

به همه چی فکر میکنم به این که این روزها چه کار های باید می کردم و نکردم

به اینکه .......

و آرام همون جا به خوابی می روم وو.......

نظرات 4 + ارسال نظر
چاپاریست سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ http://zone.chaparist.com

سرویس سرگرمی چاپاریست

داداشی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ http://WWW.CHICHINI.BLOGFA.COM

سلام خوبی ؟
چه سوالی من می پرسم معلومه که نیستی ؟!
آخه یکی ازش دور شده ! دلش گرفته آخه !!!
واسه همین اولین داستانت رو با غم شروع کردی ؟!!

ایرادی نداره دوری دوستی رو محکم می کنه ....

الهام شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ق.ظ

سلام عسلم چرا دلت گرفته
؟

سپیده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.dele-kuchulu.blogfa.com

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
_____################################
_______########وب قشنگیه###############
________#######به ما هم سر بزن###########
__________### #####################
___________*#####################
____________*############# ######
_____________*################
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد