نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

جنگ آگاهانه بهتر از صلح جاهلانه

بهتر است آدم تو چند نبرد به خاطر رویاهاش ببازد ،

تا اینکه شکست بخورد بدون اینکه بداند به خاطر چه میجنگد !!!

"عشق به یه ماده مخدر میماند .

درآغاز احساس سرخوشی و تسلیم مطلق به ادم دست میده

روز بعد،بیشتر میخواهی .هنوز معتاد نیستی اما از اون احساس خوشت میاد

فکرمیکنی میتونی دراختیار خودت داشته باشیش.

چنددقیقه به معشوق می اندیشیوبعد سه ساعت فراموشش میکنی

اما کم کم به اون شخص عادت میکنی وکاملا به او وابسته میشی.

حالادیگه سه ساعت بهش فکر میکنی و دودقیقه فراموشش میکنی .

اگر در دسترست نباشه همون احساسی رو داری که معتادهای خمار دارن.

در این لحظه همون طور که معتادهادست به دزدی میزنندو برای

به دست آوردن اون چیزی که میخوان تن به خفت میدن ،

تو هم حاضری به خاطر عشق دست به هر کاری بزنی "(مثال وحشتناکیه )

اما حقیقته .وحشتناک به نظر میاد اما بدونید که عشق راستین فراتر از همه چیز

است و مرگ بهتر از عشق نورزیدن .

انتظار

این نخستین درسیه که درباره عشق آموختم . 

خدااااااااااا

سلام بچه ها واسم دعا کنین فردا امتحان دارم خیلی استرس هم دارم

نمیدونم چیکار کنم میخوام  کنم ولی نمی دونم  چرا

فقط برام دعا کنین.

همه لرزش دست و دلم از آن بود که عشق پناهی گردد/پروازی نه٬گریزگاهی گردد/

آی عشق٬آی عشق چهره ی آبی ات پیدا نیست/

و خنکای مرهمی بر شعله ی زخمی/

نه شور شعله بر سرمای درون/
.......آی عشق٬آی عشق رنگ آشنای چهره ات پیدا نیست....
                                                                 
 "شاملو"

تولد منه هوووووراااااااا

تفلد تفلد تفلدم مبارک بیام شمعامو فوت کنم تا ۱۰۰ سال به توان ۱۰۰ زنده باشم

تولد تولد تولدم مبارک

یه سال دیه گذشت و ما بزرگتر شدیم آخرش چی به کجا میخوایم برسیم آخه.....

هیشکی تبریک نمیگه ؟

 

 

خوبه دیگه کسی تبریکم نمیگه به ما ...

خداا چه دنیاییه آخه بی وفا همه تو این دنیا به فکر خودشونن ...