نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

هدیه

من از نهایت شب حرف می زنم

من از نهایت تارییکی

و از نهایت شب حرف میزنم

     * * * * * * * * * * *

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیاور

ویک دریچه که از آن

به ازدحام کوچهء خوشبختی بنگرم                           

فروغ فرخ زاد


 الهام

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://sama-love.blogsky.com

وبلاگ زیبایی دارین.ومطالبش هم خوندنیه.
من لینک شما رو تو وبلاگم قرار دادم.خوشحال میشم که شما هم لینک منو قرار بدین
http://sama-love.blogsky.com

یه دوست چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

امین دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

m.pasargad یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

آفتابگردان دنبال خورشید می گشت ، ناگهان ستاره ای چشمک زد..آفتابگردان سرش را پایین انداخت آری...گلها هیچ وقت خیانت نمی کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد