نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

یاد

از یادم رفته که من هم

هستم

از که باید بپرسم که من

که هستم

باشد آخر در آن عالم دور

جایی آن بالا و از همه بدور

من برم و هیچ بماند

تا بدانید که من

که هستم


دلم گرفته بود اینو هویجوری گفتم الانم ساعت ۹:۳۷ دیقه شبه دوشنبه است.

نظرات 6 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام امین جان.

خوبی؟

شعرت قشنگه. تو هستی چون که هستی....

میلاد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام چه با حال مینویسی.............

حامد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام اقا امین چه وبلاگه توپی داری..........

الهام،امین چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ

با من به آن ستاره بیا

به آن ستاره ای که هزاران هزارسال

از انجماد خاک و مقیاس های پوچ زمین

دور است و هیچ کس در آنجا از روشنی نمی ترسد...

حسام (ایران شق) سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.hany136869.blogfa.com

سلام دوست خوبم
زندگی چون آتشگهی دیرینه پابر جاست
گر بیفروزیمش رقص شعله اش از هر طرف پیداست
ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست
وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی

پرنیا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://atrebaroon.persianblog.com

salam khoofi ? to hasti chon nafas mikeshi chon fekr mikoni va motmaen bash hich kas gheyre khodet khodeto nemifahme va be yad nadare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد