نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

از لونه ی کوچک دلم به دنیا نگاه میکنم

آسمان چه آبیست

به آسمان می روم

آن بالا ست که که میتون وجوت را یافت

آن بالاست که به تو احتیاج دارم....

تکه تکه بر روی زمین جاری میشوم

از کنار درختان می گزرم وبه رود می رسم

وای چه بلوایست اینجا

اینجاست که با خودم را پیدا کنم

اینجاست که نباید خودم را گم کنم

اینجاست که بتو احتیاج دارم .....

از کناری به زیر زمین میروم

وای که چه تاریک

وای که چه سرد

در کناری می مانم ساکت و آرام

سرد شد سرد شد

کجای که مرا گرم کنی

این جاست که به تو احتیاج دارم.....

دارم به پایان میرسم در کناره تو کجایی؟

آه...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.mekhod.blogfa.com

مرسی سر زدی. چرا ناراحت بشم؟بلاگ خوبی داری

مهتاب جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://laluna-encamino.blogsky.com

سلام.خوشحالم که با اینجا اشنا شدم...به من سر بزن فکر میکنم نوشته های من و شما به هم تا اندازه ای شبیهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد