نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

.:: آه چه زود بگذشت ::.

من دلی می خواهم

        همه از جنس خدا

در به در در پی نور

        بی خبر از همه جا

سینه ای می خواهم

               پرتوان از خواهش

                       دست در شاخ دعا

من زمان می خواهم

               تا بگردم پی آن نور بزرگ

که در این لحظه تاریکی ها

                                         به کنارم باشد

تا نمانم به دل این سردی

                 همچو مهتاب شب صحراها

       تلخ ، سنگین ، تنها

کاش می شد که زمان برگردد

و من از کودکی برگ، کمی قصه بخوانم هر شب

       تا سحر از دل این قصه دور

                            نور شمعی بدود در شب من

کاش ای کاش، ولی دیر شدست

          و من اکنون به خزان نزدیکم

               به تمنای طبیعت به سجود

                     به تپشها، به تماشای عبور

                        به زمانهای گذر کرده چو رود

آه بگذشت چه زود

           آه بگذشت چه زود

                      آه بگذشت چه زود

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام (ایران عشق) پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.hany136869.multiply.com

سلام سلام
خوبی امین جان
ممنون که سر زدی
ساعت رو نه دیگه بی خیال شدم اما این لوگو دوستان رو بهم یاد بده فدات.
راستی آپ کردم
اگه خواستی بیا.

پریسا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.m31p.blogfa.com

سلام به به چه تحولاتی
اقا کوچولو جالبه
این اندرومدا رم .... می دونی دیگه
متقلب جان
راستی اون اکواریوس و دیگه پاک کن
در مورد متنم برمی گردم
سنجد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد