نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

تنهایی

تنهایی خیلی سخته

الان یه هفتس تهرانم

در انتظار بر گشت به شری پر از زندگی

روزی که از این جا بروم من

 آخر بر سر مردم نروم من

گاهی کج و کوله

با پای خودم میروم من

رفتن چه زود میرسد ولی اگه......

این اگر به باید بتوان کرد ...

خوب است.....

ولی چه سود ک که همش کار تباهیست...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.khalvatelhamkhanoom.blogfa.com

سلام. خوبی؟ چه خبرا؟

چرادیگه سری نمی زنی؟ من منتظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد