نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

نون شب ....

نون شب از همه چی توی این دنیای پر هیاهو مهم تره که که بعضی ها بخاطرش هر کاری می کنن.تا شب خوب بخوابن ...!!!

غزل دلتنگی

 
هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
 
اندوه من انبوه تر از دامن الوند
بشکوه تر از کوه دماوند غرورم
 
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم
 
ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش
تو قاف قرار من و من عین عبورم
 
بگذار به بالای بلند تو ببالم
کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم
 
از قیصر امین پور
 
 
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdome to distinguish the one from the other.
 
خدایا به من متانت عطا فرما تا آنچه را نمی توانم تغییر دهم، بپذیرم
شهامت عطا فرما تا آنچه را می توانم، تغییر دهم
و عقل عطا کن تا تفاوت میان آن دو را تشخیص دهم
 
 
I have learned to thank God for
answering my prayers with " no " or " not now " .
 
یاد گرفته ام از خدا تشکر کنم که دعاهایم را با  " نه "  و " حالا نه " پاسخ می دهد
 
The sole purpose of this human life in nothing
but the realization of God.
 
تنها هدف از این زندگی انسانی، شناختن خداست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد